Vi kickstartet det nye året med å ansette en ny kollega, hils på Louise!
Louise skal jobbe deltid hos oss da hun er på siste året av en bachelorgrad i markedsføringsledelse med fordypning i digital markedsføring på Handelshøyskolen BI i Bergen. I skolesammenheng er hun også Business Relations Manager for et team i Karrieredagene i studentorganisasjonen BISO.
Innen markedsføring har Louise erfaring med blant annet innholdsutvikling, strategi, annonsering og analyse. Hennes favorittområder er innholdsmarkedsføring og søkemotormarkedsføring. Hun har ellers lang erfaring innen salg og setter alltid kunden først i alt hun gjør. Dette viser at hun kan håndtere mange oppgaver på en gang og er kvalifikasjoner vi virkelig verdsetter og vet vil komme godt med hos oss i Top of Mind!
Tidligere har Louise vært på utveksling i Australia og dermed fått et innblikk i den internasjonale markedsføringsverdenen. Hun er godt kjent med et bredt utvalg av annonseringsverktøy og er sertifisert i Facebook Blueprint og Google Analytics. Sammen med bachelorskriving denne våren ønsker hun å lære mer innen fagfeltet for å bli enda bedre rustet til å bistå i måloppnåelsen til våre kunder.
«Det som fascinerer meg med digital markedsføring er at det finnes ingen grenser – hva som helst kan være mulig så lenge man kjenner produktet, markedet og kundene. Det som gjorde at jeg søkte hos nettopp Top of Mind er at det er en ung, dynamisk bedrift med en råflink og erfaren leder. Sammen med flinke medarbeidere og en variert kundeportefølje kan dette uten tvil være en suksessoppskrift! Jeg gleder meg til å bli bedre kjent med kolleger og kunder, og bidra til å styrke Top of Mind-teamet ytterligere i tiden som kommer.»